Kampaanias löövad kaasa EBS, Eesti Maaülikool, Sisekaitseakadeemia, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikakõrgkool ja Tartu Ülikool.
«Rohepööre ja sellega kaasnev kestlikkuse aruandlus avaldavad märkimisväärset mõju nii audiitortegevusele kui ka Eesti ettevõtlusele tervikuna. Alates käesolevast aastast jõustus direktiiv esimestele suurematele Eesti ettevõtetele ning järgmistel aastatel hõlmab see veelgi rohkem ettevõtteid. Tänu sellele on audiitortegevuses kasvav vajadus mitmekülgsete teadmiste ja oskustega spetsialistide järele,» selgitas kampaania tausta Audiitorkogu president Märt-Martin Arengu.
Kuigi Eesti ülikoolides saab õppida audiitortegevusega seotud aineid, jätkub tööle või praktikale asudes õpiaeg firmades. Audiitorfirmades kasutatakse traditsioonilist karjäärimudelit ehk on õpipoisi, selli ja meistri tasemed. Tudengitelt ei eeldata tööle tulles kõikehõlmavaid teadmisi, vaid valmisolekut õppida ja areneda töö käigus. Lisaks pakub audiitorfirmas kogutud kogemus tööturul paindlikkust – spetsialistid saavad uutes ettevõtetes alustada sarnastel ametipositsioonidel, ilma et peaksid nullist alustama.
Kampaania raames kutsutakse üliõpilasi end proovile panema nuputamisülesandega ja tutvuma ärinõustamisfirmade ning praktika- ja tööpakkumistega veebilehel audiitoriks.ee. Kampaania aktiivne periood kestab teisipäevast 11. märtsini. Kampaaniaga tutvustatakse tudengitele ärinõustamisfirmade tööd ja võimalus on kandideerida ettevõtetesse BDO Eesti, EY Eesti, Grant Thornton Baltic, KPMG Baltics OÜ, PwC Estonia ja Sirius Audit OÜ.