EKSPERT EETRIS Loovstrateeg Sven Luka «Kaosest ei sünni head reklaami»

Mariliis Maripuu
, Postimees TV toimetaja
Copy

Reklaam ja turundus - kas nende eesmärk on pesta meie ajusid? Loovstrateeg ja Tallinna Ülikooli õppejõud Sven Luka avab reklaamimaailma telgitaguseid ja leiab, et pigem on reklaam viis, millega edastatakse maailmavaadet.

Sven Luka räägib saates sellest, kuidas tänapäeval on reklaam tegelikult jõudnud kõikjale ja see on loomulik osa ühiskonnast, millele me sageli isegi ei oska tähelepanu pöörata. Näiteks võib filmides näha näitlejaid joomas kindlaid jooke või kandmas teatud firma riideid. Muidugi alati ei ole tegemist makstud reklaamiga, mõned detailid lihtsalt seostuvad juba kindlate brändidega.

Lisaks tuleb Lukaga juttu sellest, milline üks hea reklaam olema peaks, millest tuleks reklaami loomisel üldse alustada ja miks on reklaami tegemisel oluline ettevõtte bränd?

Saadet juhib Tallinna Ülikooli avalike suhete lektor Mart Soonik.

Saatesari «Ekspert eetris» vahendab põnevaid, silmaringi avardavaid ja harivaid teemasid, olgu need tervise, poliitika, hariduse, kunsti või juriidika vallast. Saates arutatakse koos oma valdkonna ekspertidega aktuaalseid küsimusi, mis puudutavad kõiki. Teadlaste roll on ühiskonnas tähtsam kui kunagi varem. Iga päev paisatakse õhku rohkem küsimusi kui vastuseid. Selguseks, uuteks lahendusteks ja tarkadeks otsusteks, olgu riigi või inimese tasandil, on vaja tõenduspõhisust.

«Ekspert eetris» sai alguse 2020. aasta kevadel ning pälvis oma teemapüstitustega 2020. aasta teaduse populariseerija tunnustuse.

Varasemaid saateid saab järele vaadata Tallinna Ülikooli veebilehel ja tv.postimees.ee.

Tagasi üles