Õpilaste enda loodud toit jõuab peagi ka koolipuhvetitesse

Copy
Koolitoidu eest tuleb sügisest hakata maksma 20-35 senti senisest enam.
Koolitoidu eest tuleb sügisest hakata maksma 20-35 senti senisest enam. Foto: Sille Annuk

Eesti suurim koolitoitlustaja Daily pakub sel kevadel õpilasfirmadele ainulaadset võimalust koolipuhveti tootevaliku osas kaasa mõelda ning tuua müügile oma loodud toit- või mõni muu puhvetisse sobiv toode.

Daily kaubamärgi all koolitoitlustust pakkuva Baltic Restaurants Estonia AS-i müügi- ja turundusjuh Tiiu Endriksoni sõnul on puhvetite toiduvalik teema, mis annab alati põhjust elavaks vestluseks nii lapsevanemate kui ka koolis käivate laste seas. «Nagu kogemus näitab, siis oskavad tänased noored tegelikult teha väga teadlikke valikuid ning anda puhvetipidajatele head nõu, millised vahepalad võiksid neile endile ja nende eakaaslastele kõige enam maitseda. Miks mitte siis anda neile täiesti vabad käed ja panna müüki ka noorte endi loodud tooteid,» rääkis Endrikson.

Tema sõnul toetab see ühtlasi ka koolides populaarseks saanud ettevõtlusõppe eesmärke, luues noortele ettevõtjatele reaalse võimaluse leida oma loomingule turustuskanal ning anda väärtuslik kogemus läbirääkimistes, äriidee tõestamises ning oma plaanide esitlemises.

Kuna koolipäev on pikk ja energiat kulub palju, on koolipuhvet energialaadimiseks populaarne koht. Endriksoni sõnul kuuluvad puhvetite toiduvalikusse peamiselt pähklid, vrapid, puuviljatopsid, müslibatoonid ja salatid.

«Toidutoodete leiutamise märksõnadeks võiks olla tervislikkus, uuenduslikkus ja keskkonnasõbralikkus. Päris kindlasti ei pea konkursile tulema üksnes toidutoodetega. Pakkuda võib põnevaid keskkonnasõbralikke pakendilahendusi või mõne sellise põneva toote, mida puhvetite valikus ei ole, kuid võiks olla. Kõik oleneb võidutootest, aga meie oleme valmis seda müüma kõikides Daily puhvetites, mida on Eestis kokku üle 40,» selgitas Endrikson.

Kõikide toodete tutvustust oodatakse video või mõnes muus formaadis 15. märtsini aadressile konkurss@daily.ee, misjärel valitakse kõigi osalenute seast välja klm kuni viis parimat toodet, mis pääsevad Daily esindajate ette oma ideed esitlema. Konkursivõitja kuulutatakse välja aprillis.

Tagasi üles