Haridus- ja teadusministeerium tutvustab kolmapäeval haridusasutuste juhtidele, õpetajatele, omavalitsuste haridusametnikele ja teistele huvilistele möödunud õppeaasta välishindamise põhjal valiminud aastaraamatut, mis analüüsib hariduselu toimetulekut koroonakriisi tingimustes.
Ministeerium võtab aastaraamatus kokku õppetegevuse õnnestumise koroonakriisi ajal
Haridus- ja teadusministeeriumi järelevalve valdkonna juhi Kristin Hollo sõnul annab valminud kogumik ülevaate, kuidas möödunud aasta distants-, kontakt- ja hübriidõppe virvarris toime tuldi. «Aastaraamatust leiab nii uuringute kokkuvõtteid, näitest headest praktikatest, aga ka väärt mõtteid, kuidas koolis, lasteaias või omavalitsuses toetada laste arengut ja luua iga lapse vajadusi arvestav õppekeskkond,» tõdeb Hollo.
Oluline teemavaldkond, millele aastaraamatus keskendutakse, on nii üldist, tõhustatud kui erituge vajavate õpilaste õppekorraldus, tugisüsteemide loomine ja rakendamine. Valminud aastaraamatu leiab ministeeriumi kodulehelt.
Välishindamise aastaraamatu tutvustus toimub distantsilt targemaks veebiseminaride sarjas kolmapäeva kell 15-16. Seminaril teeb järelevalve valdkonna nõunik Elen Ruus ülevaate järelevalvetest üldhariduskoolides ja õppeasutuste pidajate üle. Peaekspert Agnes Pihlak räägib koolis õppivate üldist, tõhustatud ja erituge vajavate õpilaste õppe korraldamisest ning eripedagoog Merike Rand tutvustab tugisüsteemi loomise protsessi ühe kooli näitel ning pakub välja lahendusi. Veebiseminari modereerib järelevalve valdkonna juht Kristin Hollo.
press@hm.ee
Lõpeta uudiskirja tellimus