Randvere kooli näitele tuginevalt kirjeldati doktoritöös muusika abil rakendatavaid õpetamistegevusi. Õpetajate poolt kasutatud muusikapõhised tegevused jagunesid eesmärkidest lähtuvalt viieks kategooriaks: õpilaste eneseregulatsiooni toetavad restoratiivsed ja transformatiivsed tegevused; kognitiivseid oskusi arendavad tegevused, mis on suunatud kuulamisele, tähelepanu koondamisele ja meeldejätmisele; õppimist lihtsustavad tegevused, mis tekitavad huvi või integreerivad erinevaid teemasid; muusika kui tasu; sotsialiseerivad tegevused.
Õpetajad tõid välja ka selle, et muusika rakendamiseks ei ole vaja kunstialast väljaõpet, vaid õpetaja peab ise muusika tegemist nautima. Muusika heaolu toetav potentsiaal aga oligi õpetajate arvates seotud muusika värskendava, virgutava ja emotsionaalsete ja suhteressursside toetamisega õpetamisprotsessis.
Doktoritöö seostas õpilaste heaolu mõjutanud koolitegurite uurimuse kunstide heaolu toetavat potentsiaali kirjeldavate uurimustega, mis keskendusid kunste rakendavale teraapilisele lähenemisele ja kunstide kasutamisele õpetamisel.
Teraapiline lähenemine koolis uudse tugiteenusena kogub populaarsust ja seetõttu oli oluline kirjeldada koolides töötavate kunstiterapeutide töövaldkondi ning välja tuua ka koolide juhtivtöötajate nägemus kunstiteraapia kasust kooli hariduslike eesmärkide saavutamisel. Kunstide õpetamise rakendamine on üheks võimaluseks toetada õpilaste heaolu õpetamistegevuse keskselt.
Laiem tähtsus on aga seotud kooliloovteraapia võimaluste tutvustamisega haridus- ja teadusministeeriumile ja haridusasutuste direktoritele. Loovterapeudid rakendavad koolis teraapilist lähenemist õpilaste toimetuleku toetamisel ning saavad jõustada ning nõustada õpetajaid kunstide õpetamisel kasutamisel.
Doktoritöö juhendaja on Tallinna Ülikooli professor Eha Rüütel. Oponendid on Tartu Ülikooli kaasprofessor Kristi Kõiv ning Tallinna Ülikooli professor Merike Sisask.
Doktoritöö on kättesaadav TLÜ Akadeemilise Raamatukogu keskkonnas ETERA.