Kosmoseringi osaline Feliks Lillemaa, kes õpib Tallinna Lilleküla Gümnaasiumi 5. klassis, oli õuetundide üle väga rõõmus: «Mektory katusel oli lahe, vaatasime seal teleskoobiga udukogusid, tähti ja kuud.» Veebitundidel on tema arvates nii meeldivaid kui ka ebameeldivaid külgi. Temal koos klassikaaslastega on veebiõppest kõrini, kuid nagu ikka, hoiavad naljakad juhtumised pisut vaimu üleval. «Kassid hüppavad vahel kodus klaviatuuridel, see on naljakas,» ütleb Feliks. Robootikakursuse juhendaja Indrek Karo on täheldanud sarnaseid momente. «Ükskord matsutas koer ühe õpilase laua all nii kõvasti, et teda oli rohkem kuulda kui õpilast,» muheleb ta.
Elu ja kogemused on õpetanud Tehnoloogiakooli juhendajaid oma tegevusi paremini planeerima. «Suuri apsakaid ei ole olnud, tegime ettenägelikult arvutitarkvarade tundmaõppimise tunnid sellel ajal ära, kui riik veel lukus ei olnud,» selgitab Rauno Pilvik. Inimene kohaneb kõigega, ka sellega, et tehnoloogilised võimalused on siiski piiratud. «Eks veebitunni tegemine on jah natuke nagu kummitustega rääkimine. Küsid tunni alguses, kas te olete ikka olemas,» räägib Pilvik.
Kokkuvõtvalt on online-tegevuste puhul oluline just inimlik suhtlus. Meenub sotsiaalmeediast silma jäänud lause «I am social distancing from being funny». Loodame väga, et seda kurbnaljakat tunnet liiga paljud meist ei tunne. Meie kogemusest lähtuvalt saab osaleja online-tegevuste kaudu nii uued teadmised kui ka mõnusa meeleolu, sest sellele aitab kaasa inimene – asugu ta siis pealegi teisel pool ekraani.